piątek, 24 września 2021

Bonfire


Gracze wcielają się w gnomie plemiona, które dążą do ponownego rozpalenia ognisk w świątyniach, a tym samym przywrócenia mocy starożytnym bogom. By to osiągnąć konieczna jest eksploracja wysp w poszukiwaniu wyzwań, które po wypełnieniu staną się podstawą nowego ogniska. Dodatkowo do każdej świątyni tworzone są portale oraz ścieżka, po której mogą do nich dotrzeć strażniczki, które również odnajdujemy na wyspach. W całej rozgrywce pomagają specjaliści, którzy naciągają obowiązujące reguły gry i tym samym ułatwiają rozgrywkę. Każde rozpalenie ogniska lub wypełnienie wyzwania wspólnego pozwala umieścić akolitę w wewnętrznym kręgu i pozyskać drogocenną nagrodę. By to wszystko osiągnąć potrzebne są zasoby, które są bardzo skromne i ciężko je pozyskać. Każdą czynność wykonuje się za pomocą żetonów akcji pozyskiwanych dzięki odpowiedniemu układaniu pasków w centrum swej karty gry. Gra kończy się, gdy w wewnętrznym kręgu pojawi się trzynasty akolita (w grze na czterech graczy), a następnie minie kolejnych pięć tur. 
W pierwszej rozgrywce udało mi się wyznaczyć sobie konkretne zadania, a następnie je zrealizować. W rezultacie, jako jedyny zapaliłem wszystkie ogniska, a do tego otworzyłem kilka portali i sprowadziłem strażniczki do najdroższych świątyń. Ostatecznie wygrałem ze 104 PZ, kolejni byli Andrzej z 81 PZ, Marta z 76 PZ i Marecki z 55 PZ. 
Ocena: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz