piątek, 19 czerwca 2020

Charterstone

W ostatniej rozgrywce jedyną nową zasadą jest zakaz korzystania z cudzych budynków umieszczonych na latających wyspach. Osobiście nastawiłem się na wykonywanie celów i w związku z tym postawiłem dwa budynki generujące mi kartę celu w momencie przychodu. Dzięki temu udało mi się zrealizować aż 6 celów, co dało mi łącznie 60 PZ. Dodatkowo zdobyłem punkty za eksport oraz inne drobiazgi co łącznie dało mi 88 PZ i tym samym 7 już zwycięstwo w rozgrywce. Zadaniem dodatkowym było posiadanie jak najmniejszej ilości żetonów wpływów, co praktycznie wszyscy zredukowali do zera. 
Ostateczne podsumowanie wykazało, że najwyżej punktowanym elementem gry były zdobywane gwiazdki. udało mi się zebrać komplet i jeszcze trzy dodatkowe. Dodając do tego punkty za pozostałe elementy uzyskałem wynik 1063 punktów i dzięki temu wygrałem grę. Druga była Marta z wynikiem około 970 punktów, potem Marek (około 920), Andrzej (około 890) i na końcu Mariusz (około 850).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz