piątek, 22 listopada 2019

Kakao - Charterstone

Szybka gra polegająca na umieszczaniu kafli ze swymi pracownikami w rozrastającej się dżungli. Naszym celem jest zbieranie owoców kakao z plantacji i sprzedawanie ich na rynku, odwiedzanie starożytnych miast i miejsc kultu, a także zapewnienie dopływu wody. Za wszystkie te czynności otrzymuje się w trakcie rozgrywki lub po jej zakończeniu monety, które są wyznacznikiem zwycięstwa. Cała zabawa polega na umieszczaniu swych robotników w najbardziej zyskownych miejscach oraz blokowanie rozwoju przeciwnikom.
Udaje nam się rozegrać dwie partie, z czego pierwszą wygrywam ja, a drugą Marek.
Ocena: 3/5



   

Ósma rozgrywa kończy się zwycięstwem Mariusza. Ja nastawiłem się na realizowanie celów, ale postęp na torze tur gry był bardzo szybki i nie udało mi się w pełni wykonać swego planu. W rezultacie zająłem aż czwarte miejsce. Udało mi się do tego postawić tylko jeden budynek i to bez otwarcia skrzyni. Zbyt dużo czasu poświęciłem na zdobywanie surowców co miało bezpośredni wpływ na wynik końcowy. Skrzynia otwarta przez Andrzeja wprowadziła do gry przedmioty, które buduje się podobnie jak budynki z pomocą surowców, a w nagrodę otrzymuje się głównie PZ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz