piątek, 10 maja 2019

Shogun

Po bardzo długiej przerwie, z mojej osobistej inicjatywy, wróciliśmy do tego doskonałego tytułu. Troszkę nam zajęło przypomnienie zasad i dość późno rozpoczynamy partię. Ja grałem czerwonymi, Marecki czarnymi, Marta niebieskimi, Mariusz żółtymi, a Andrej fioletowymi. Niestety udało nam się rozegrać tylko pierwszy z dwóch lat, a więc wynik końcowy jest co najwyżej połowiczny. Mimo wszystko udało mi się zająć osiem prowincji i mocno obsadzić je wojskiem. Dodatkowo wybudowałem w swym regionie zamek, świątynię i teatr. Dzięki temu na koniec roku miałem najwięcej punktów zwycięstwa. Miałem to szczęście, że w mojej części wyspy walki toczyły się dość rzadko i to głównie z moich rozkazów. Najwięcej bitew rozegrano w centrum wyspy, gdzie o dominację walczyła Marta, Mariusz i Andrzej. Bardzo jestem ciekaw jakby to się rozegrało w drugim roku, ale czas nam się skończył...
Ocena: 5/5

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz