Kolejnym zadaniem jest odzyskanie fortu strażników, który opanował ogrzy klan Kreeg. Mija kilka tur nim udaje nam się zamknąć pierwszą lokację, potem idzie już łatwo. W nagrodę otrzymujemy card feat'a, który wydaję na drugą, i ostatnią, kartę czaru, dobierając sobie kolejny czar leczenia.
Pobliskie miasteczko jest zagrożone przez wody z zerwanej tamy. Dodatkowo osada pustoszona jest przez bestię. Naszym zadaniem jest uratowanie jak największej ilości mieszkańców. Na koniec, gdy wszystkie lokacje zostały już oczyszczone, porównujemy ilość allay-ów zabitych przez bestię i uratowanych przez nas. Na szczęście po naszej stronie jest ich więcej, a więc wygrywamy scenariusz. Nagrodą są wszyscy uratowani pomocnicy, co jest bardzo kiepską nagrodą, gdyż zamiast ich dołączać do talli tuż po zdobyciu, musieliśmy odkładać ich na oddzielną talię, a tym samym nie mogliśmy z nich od razu korzystać.
Pobliskie miasteczko jest zagrożone przez wody z zerwanej tamy. Dodatkowo osada pustoszona jest przez bestię. Naszym zadaniem jest uratowanie jak największej ilości mieszkańców. Na koniec, gdy wszystkie lokacje zostały już oczyszczone, porównujemy ilość allay-ów zabitych przez bestię i uratowanych przez nas. Na szczęście po naszej stronie jest ich więcej, a więc wygrywamy scenariusz. Nagrodą są wszyscy uratowani pomocnicy, co jest bardzo kiepską nagrodą, gdyż zamiast ich dołączać do talli tuż po zdobyciu, musieliśmy odkładać ich na oddzielną talię, a tym samym nie mogliśmy z nich od razu korzystać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz